מגזין ביטוח ופיננסים, צרכנות, עסקים ולימודים

נדל"ן בניו יורק

פורסם בתאריך 27/06/2019
עודכן בתאריך 03/05/2023

נכתב על ידי שי פרץ

aerial-architecture-blue-sky-466685

בשנת 2019 נשבר שיא השקעות הנדל"ן בניו יורק עקב נהירה של ישראלים רבים להשקיע בארץ האפשרויות. המשמעות היא הכנסה פאסיבית של כ2500-3500 ₪ מדי חודש.

בשנים האחרונות ניו יורק הלכה וקיבעה את מעמדה כמרכז ההשקעות המוביל עבור המשקיע הישראלי. המשקיע הישראלי הוא משקיע מתוחכם, בעל הון עצמי יחסית נמוך (50,000$) ובעל כושר זיהוי של הזדמנויות נדל"ן (יחסית) גבוה. תכונות אלה הן שמשכו את המשקיע הישראלי לניו יורק, זו שמאפשרת לו ליהנות מתשואות גבוהות כל כך.

אותם ישראלים מצליחים לרכוש נכסי נדל"ן בכ-20%-30% מתחת למחיר השוק, משפצים (שיפוץ נכס מביא לעלייה בשוויו- ומאפשר אף למכור ברווח) ומשכירים אותם לשוכרים אמריקאים. רכישת הנכס מתחת למחיר השוק מתאפשרת בזכות תוצאותיו של משבר הסאב פריים. משבר הסאב פריים הביא לכך שכונס הנכסים האמריקני מעמיד למכירה נכסים רבים ודורש עבורם מחיר הנמוך ממחיר השוק. הוסיפו לכך את כושר המיקוח הישראלי (ביחס לכושר המיקוח האמריקני), ותקבלו הזדמנות השקעה אטרקטיבית במיוחד במדינת האפשרויות הבלתי מוגבלות.

למה הישראלים בחרו דווקא בניו יורק?

ניו יורק היא, ללא עוררין, מרכזה של ארצות הברית. כמרכזה של המעצמה החזקה בעולם- ניו יורק נהנית מביקוש גבוה במיוחד. הביקוש למגורים (הן בשכירות והן למכירה) בניו יורק הוא עצום(פי כמה וכמה מתל אביב) , מה שמאפשר לבעלי הדירות השקעה יציבה ושקט נפשי. בעלי הדירות יכולים ליהנות מהכנסה חודשית קבועה (כ2500₪ – 3500₪) מדמי השכירות, או להחליט בכל רגע למכור את הנכס ולגרוף את הרווחים.

בדוק כיצד תוכל להשקיע בארה"ב

בשליחת הטופס אני מאשר שקראתי את התקנון ומאשר את מסירת הפרטים והעברתם בכפוף לתקנון. אני מודע לכך שאוכל לחזור בי מהסכמתי בכל עת.

הרשמה לניוזלטר​

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים להחכים, לשפר את ההתנהלות הכלכלית ואף לחסוך אלפי שקלים?

 הצטרף לאלפי ישראלים שכבר הצטרפו לניוזלטר שלנו

עוד כתבות