מגזין ביטוח ופיננסים, צרכנות, עסקים ולימודים

הדרך הנכונה לקחת הלוואה מיידית- מה שצריך לדעת

פורסם בתאריך 03/09/2018
עודכן בתאריך 03/05/2023

נכתב על ידי שי פרץ

הלוואדה מיידית הלוואה מהירה איך לקחת הלוואה חוץ בנקאית

ישנם גופים שונים המציעים הלוואה מיידית. ישנו בלבול רק בשוק מבקשי ההלוואות המיידיות מאחר וקיים חוסר בקיאות של המבקשים בהבדלים המהותיים בין סוגי ההלוואות השונים. במאמר זה נסביר כיצד נכון לקחת הלוואה מהירה\הלוואה מיידית ב2018. 

הלוואה מיידית? מלא את פרטיך בטופס ומיד חוזרים אליך

בשליחת הטופס אני מאשר שקראתי את התקנון ומאשר את מסירת הפרטים והעברתם בכפוף לתקנון. אני מודע לכך שאוכל לחזור בי מהסכמתי בכל עת.

הלוואות - פרמטרים שחשוב להכיר

שוק ההלוואות בישראל מוצף בהמון הצעות השונות אחת מהשניה באופיין ובמטרתן. להלוואות שונות מטרות שונות, אפשרויות שונות, החזר שונה וריבית שונה.

הלוואה בנקאית

הלוואה בנקאית היא ההלוואה ה"קלאסית"- הלוואה דרך הבנק שלך. הבנק הוא מוסד פיננסי מוכר ויציב ועל כן הוא כפוף לכל הרגולציות והפיקוח על ידי הרשות המפקחת על הבנקים. יתרון של הלוואה בנקאית הוא שבדרך כלל, הריבית תהיה נמוכה יותר.

הלוואה חוץ בנקאית

כשמה כן היא. הלוואה חוץ בנקאית היא הלוואה המתקבלת מחוץ לבנק שלך. כלומר- ההלוואה מתקבלת מגוף אחר- שאינו בנק. גוף זה יכול להיות גוף פיננסי כמו חברת אשראי או חברת ביטוח.

להלוואה חוץ בנקאית יתרונות רבים על פני הלוואה בנקאית

אישור מיידי

מאחר והלוואה חוץ בנקאית, אינה קשורה בצורה ישירה לחשבון הבנק שלכם, ההלוואה מאושרת תוך פרק זמן קצר, ואתם תוכלו לקבל את הכסף במהירות. בנוסף, בלקיחת הלוואה חוץ בנקאית, לא תידרשו לערבים או בטחונות.

שמירה על מסגרת האשראי שלכם בבנק

מאחר ובניגוד להלוואה בנקאית, המשפיעה בצורה ישירה על חשבון הבנק שלכם  וכמובן על מסגרת האשראי, להלוואה חוץ בנקאית מהירה- אין שום השפעה כזו. הלוואה חוץ בנקאית ניתנת על ידי גורמים פיננסים שאינם הבנק שלך, ולכן מסגרת האשראי שלך לא נפגעת מפעולה זו.

גמישות בסכום ההלוואה המבוקש

בהלוואות חוץ בנקאיות, סכומי ההלוואות הניתנים בדרך כלל גמישים יותר מהלוואות בנקאיות. תוכלו לבקש מטווח סכומים רחב החל מאלפי שקלים בודדים ועד לעשרות אלפי ש"ח- ולקבל את המזומן תוך זמן קצר.

חיסכון בזמן ובבירוקרטיה

בניגוד להלוואה בנקאית בה יש צורך לנהל בירוקרטיה לא פשוטה מול הבנק המלווה, בהלוואה חוץ בנקאית תוכלו לחסוך את זמנכם ואת הטרחה ליסוע לסניף הבנק.

בהלוואה חוץ בנקאית-תוכלו לקבל את הכסף המבוקש מבלי לצאת מהבית- דרך שיחת טלפון או אתר אינטרנט.

בנוסף, הלוואה חוץ בנקאית ניתנת לשלל מטרות. הגוף המלווה נותן לכם מרחב חופש גדול יותר ומכבד את מטרת ההלוואה שלכם.

כשהבנק מסרב לתת הלוואה- הלוואה חוץ בנקאית היא אפשרות מצויינת

האישור המיידי, קבלת המזומן המהירה, הפריסה הנוחה וההחזר המתחשב במצב הלווה- כל אלה מעמידים את ההלוואה החוץ בנקאית בראש ההלוואות הנוחות היום לציבור. הבנק אמנם נתפס כגוף פיננסי מוכר ומפוקח אשר ניתן לסמוך עליו- אך כגוף פיננסי גדול- הוא מוגבל, מסורבל ולא תמיד יש באפשרותו לעזור לנו.

חוק ההלוואות החוץ בנקאיות נועד להסדיר את נושא ההלוואות הללו- על מנת להגן על הציבור הלווה באמצעות הגבלת הגופים המלווים.

חוק זה חוקק בישראל בשנת 1993, ומהווה בסיס לכל הלוואה חוץ בנקאית הנלקחת מאז. חוק ההלוואות החוץ בנקאיות קובע כי לכל הלוואה צריך להיות חוזה.

בעבר, אנשים היו לוקחים הלוואות מגופים שאינם הבנקים, ולא תמיד היו מקבלים חוזה המגדיר את תנאי ההתקשרות שלהם עם החברה המלווה, כך שצצו בעיות הנוגעות לשיעורי הריביות, התנאים להחזר ההלוואה וכדומה. כיום, כאשר החוק מחייב כל נותן הלוואה לספק חוזה התקשרות בינו לבין הלווה- הציבור מוגן. מעבר לכך, בעת לקיחת הלוואה- על פי חוק ההלוואות החוץ בנקאיות- החברה מוגבלת בשיעור הריבית שהיא יכולה לגבות מהלווים.

הלוואה מיידית? מלא את פרטיך בטופס ומיד חוזרים אליך

בשליחת הטופס אני מאשר שקראתי את התקנון ומאשר את מסירת הפרטים והעברתם בכפוף לתקנון. אני מודע לכך שאוכל לחזור בי מהסכמתי בכל עת.

עם סיום קריאת המאמר מומלץ להפוך לצרכנים חכמים ולבדוק:

כמה כסף תוכלו לחסוך על ידי מחזור המשכנתא

האם יש לכם כספים אבודים וכל מה שצריך לעשות זה רק לבדוק בהר הכסף ולמשוך אותם?

הכתבה עזרה לך? בטוח אתה מכיר עוד מישהו שזקוק לה. שתף עכשיו!

Facebook
WhatsApp
הרשמה לניוזלטר​

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים להחכים, לשפר את ההתנהלות הכלכלית ואף לחסוך אלפי שקלים?

 הצטרף לאלפי ישראלים שכבר הצטרפו לניוזלטר שלנו

עוד כתבות