מגזין ביטוח ופיננסים, צרכנות, עסקים ולימודים

חשבונית ירוקה מומלצת- בחירת חשבונית דיגיטלית לעסק

פורסם בתאריך 12/02/2019
עודכן בתאריך 03/05/2023
חשבונית ירוקה

חשבונית ירוקה היא חשבונית דיגיטלית לעסק המאפשרת לבעל העסק להפיק חשבונית ירוקה ללקוחותיו מכל מקום ובכל זמן נתון. בעצם, הנפקת החשבונית הירוקה מתבצעת אונליין- כך שבעל העסק לא צריך להתעסק בניירת, אלא רק בהנפקת חשבונית דיגיטלית ובשליחתה ללקוח.

בלעדי: קופון ל-60 ימים חינם במערכת Ezcount

חשבונית ירוקה מוכרת במגוון שמות וכינויים: חשבונית דיגיטלית, חשבונית אונליין, חשבונית אינטרנטית, חשבונית ממוחשבת וחשבונית בקליק.

שימו לב: כאשר מציינים את כל אחד מאלה הכתובים לעיל, מתכוונים למעשה לאותו הדבר- חשבונית ירוקה. הכינוי "חשבונית ירוקה" נטבע מאחר וחשבונית המופקת בצורה דיגיטלית- תורמת ומקדמת את איכות הסביבה, בכך שהפקת חשבונית דיגיטלית, במקום חשבונית מנייר, מונעת כריתת עצים, ובכך חשבונית ירוקה הופכת את הסביבה שלנו לאיכותית ונעימה יותר.

חשבונית ירוקה לעומת חשבונית מודפסת –  למה נוצר צורך בחשבונית אונליין?

בעבר היה נהוג שכל בעל עסק (עוסק מורשה\ עוסק פטור) היה מנפיק מסמכים לעסק שלו באמצעות פנקס חשבוניות ידני, את פנקסי החשבוניות ניתן להדפיס בבתי דפוס השונים בארץ בהתאמה אישית. 

להתנהלות זו חסרונות רבים:
– לא ניתן להפיק חשבונית בכל זמן ומקום.
– יש צורך לקנות פנקסים מודפסים מבתי דפוס.
– המסמכים יכולים להיעלם ולהיהרס ואינם מגובים.
– נדרשת מסירה פיזית של החשבונית ללקוח.

ההתפחות הטכנולוגיה והאינטרנט לא דילגה על תחום הנפקת מסמכים לעסק וכיום חברות שונות מציעות את שירותיהן בכל הקשור לחשבונית דיגיטלית.

היתרונות של החשבונית הדיגיטלית:
– ניתן להפיק חשבונית ירוקה\קבלה מכל מקום ובכל זמן.
– ניתן להפיק חשבונית דיגיטלית ישירות ללקוח מהטלפון\מחשב\טאבלט.
– החשבונית דיגיטלית ואין צורך לבזבז נייר ולכרות עצים לשם הפקתה.
– המסמכים שמורים בענן ואין צורך לחשוש מאובדן חשבונית אינטרנטית.
– ניתן לחבר למערכת החשבונית הירוקה את רואה החשבון לניהול העסק.

 חשבונית ירוקה – ספקי השירות

קיימות היום מספר חברות שמציעות שירותים מקוונים להפקת חשבונית אונליין. השירותים המוצעים על ידי החברות משתנים מחברה לחברה, ולכן יש לוודא שחברת הפקת החשבונית הדיגיטלית שאתה בוחר  היא חברה שמתאימה לעסק שלך מבחינת השירותים שהיא מציעה, מבחינת הדרישות של העסק שלך, מבחינת מחיר וכן מבחינת השירות היומיומי שתקבל.

ישנן חברות גדולות כמו EZcount וחשבונית ירוקה וישנן חברות נוספות הפועלות בתחום.

אני מעוניין בשירות חשבונית ירוקה לעסק – מה עליי לבדוק?

התאמה לעסק – יש לוודא ששירות חשבונית ירוקה תואם את צרכי העסק

ישנן מספר שאלות שעליכם לענות עליהן לפני שאתם בוחרים שירות חשבונית ירוקה. האם אתם צריכים שירות הוצאת חשבונית דיגיטלית בלבד? האם אתם צריכים סליקת אשראי לעסק בנוסף? האם אתם צריכים שירות אוטומטי הכולל הפקת ושליחת חשבונית דיגיטלית ישירות ללקוח בעת ביצוע עסקה?

ישנן חברות כמו לדוגמא EZcount המאפשרות לחבר את המערכת לאתר וורדפרס(מערכת ניהול תוכן הפופולרית ביותר כיום) שלכם על ידי התקנת תוסף פשוט – ובכך להפיק חשבונית ירוקה ללקוח ישירות אחרי השלמת הרכישה שלו באתר שלכם.

שירות – האם שירות במייל יספיק לכם או תעדיפו שירות אנושי טלפוני?

חשוב לבדוק אם החברה שאתם עובדים איתה נותנת שירות גם בטלפון או רק באימייל. לדוגמא חברת EZcount נותנת שירות ללקוחותיה הן דרך המייל והן דרך הטלפון. לעומת חברת חשבונית ירוקה שנותנת מענה במייל בלבד (נכון לכתיבת שורות אלה).

אם כן, לכל עסק הזקוק לשירות הפקת חשבונית ירוקה ישנם צרכים שונים, ולכל אחד מאיתנו העדפות שונות. ישנם כאלה שיעדיפו שירות דרך תיבת המייל וישנם כאלה שיעדיפו אפשרות לשוחח בטלפון עם נציג שירות גם אם מדובר בתוכנה אינטרנטית להפקת חשבוניות בקליק.

 

נוחות –  יש לוודא שהמערכת תתאים לכם מבחינתם נוחות ושימוש

חשוב שמערכת החשבונית ירוקה שתעבדו איתה תהיה נוחה לשימוש. כיום במערכת של חברת EZcount לדוגמא, ניתן לצפות בחשבונית לפני שמפיקים אותה וכן להתנסות בסימולטור ייחודי להפקת חשבונית דיגיטלית לצורך התנסות עם המערכת והכרתה. (מונע מצב של שליחת חשבונית דיגיטלית לא נכונה ללקוח).

כמו כן, חברות החשבונית ירוקה השונות מציעות מסלול התחלתי של 30 ימי ניסיון חינם להיכרות עם המערכת. לחלק מאיתנו נושא החשבונית הירוקה הוא חדש, ולכן מומלץ לנצל את תקופת הניסיון על מנת לוודא שאנו מרגישים בנוח עם הפקת חשבונית ירוקה וכתוצאה מכך נוכל להעניק שירות טוב יותר ללקוחותינו. 

בלעדי: קופון ל-60 ימים חינם במערכת Ezcount

מחיר – החברות מציעות שלל חבילות ותמחורים

החברות השונות מציעות מחירים שונים וחבילות שונות, מומלץ לבדוק היטב שחבילת החשבוניות הממוחשבות שבחרתם נכונה ומתאימה עבורכם. אחד היתרונות הגדולים הם שניתן להתאים את החבילה בדיוק לצורכי העסק ובכך לחסוך עלויות מיותרות על חשבונית ירוקה לעסק. יש לבדוק לפרטים אלו פיצ'רים כוללת כל חבילה, ולאחר מכן לוודא כמה מתוכם העסק שלכם דורש.

חתימה דיגיטלית – מה זה ואיך היא מגינה על החשבונית הירוקה?

על פי החוק, משנת 2003 מס הכנסה קבע שעל מנת שהחשבונית הירוקה תהיה חוקית יש צורך בחתימה דיגיטלית. הצורך בתקנות שקבע מס הכנסה בא מהתפתחות הטכנולוגית והצורך העסקי בטכנולוגיה, הרבה בתי עסק נזקקו להפקת מסמכים אלקטרונים וחתימתם כך שיאמתו את זהות החותם וימנעו זיופם בעתיד.

לכן, החברות השונות מאפשרות להזין חתימה דיגיטלית אישית ישירות לחשבון וכך כל חשבונית ירוקה מופקת עם חתימה דיגיטלית באופן אוטומטי.  ובהתאם לכך, מבטיחה את אמינותה ותקינותה על פי חוק.

ניתן לקרוא בהרחבה על אישור החוק בכתבה באתר YNET.

חשבונית ירוקה מומלצת

שירותים נוספים שניתנים על ידי חברות החשבונית הירוקה\חשבונית דיגיטלית

סליקת אשראי 

בעלי עסקים הסולקים את כרטיסי האשראי של הלקוחות שלהם באתרי המכירות השונים(E-commerce)  וצריכים להפיק חשבונית ירוקה באופן מיידי, יכולים ליהנות מהשירות הכה נוח שמציעות חברות החשבוניות הדיגיטליות.
על ידי ממשק פשוט ניתן לחבר את חנות המסחר האינטרנטי ישירות לחשבון חשבונית הירוקה שלכם (הליך די פשוט, אין צורך במתכנת שיבצע זאת עבורכם) ובאופן אוטומטי לאחר כל רכישה באתר תישלח חשבונית ירוקה ללקוח ישירות לתיבת המייל שלו, שכמובן כוללת את פרטי הרכישה שביצע.

חשבונית ירוקה-הוראת קבע

בעלי עסקים הגובים כסף מלקוחותיהם באופן קבוע מדי חודש(באמצעות הוראת קבע) יוכלו ליהנות משירות נוח שמציעה חברת EZcount. בשירות זה,  פרטי הלקוח נשמרים במערכת לחיוב חוזר המתבצע אוטומטית מדי חודש.

בכל אחת מהחברות שירותי הסליקה כרוכים בתשלומים נוספים מעבר לחבילת החשבונית הירוקה ועל כך ארחיב בתחתית המאמר.

גיבוי נתונים

חברות החשבוניות האינטרנטיות השונות מגבות את הנתונים של העסק שלכם בכל שלב ודואגות לשמור במסד נתונים מאובטח כמה עותקים מכל חשבונית ירוקה המופקת על ידכם – כך שאתם יכולים להיות רגועים שכל החשבוניות והמסמכים של העסק שלכם לעולם לא יעלמו.
Ezcount למשל נותנת לגם אפשרות לבצע גיבוי עצמאי משלכם, על ידי חיבור חשבון Google Drive\ Dropbox למערכת הפקת החשבונית הדיגיטלית, זאת בנוסף על הגיבוי שהחברה עצמה מבצעת.

ניהול הוצאות של העסק במערכת חשבונית ירוקה

בנוסף למתן אפשרות להפיק חשבונית ירוקה \חשבונית דיגיטלית ללקוח, ישנה אפשרות של מעקב מלא על הוצאות העסק. הוצאות העסק מהוות אלמנט חשוב בניהול תזרים המזומנים, לא פחות מההכנסות, ולכן חשוב לעקוב אחריהן בדיקדוק. 

בחברות המציעות הפקת חשבונית ירוקה הבינו זאת וישנה אפשרות לנהל את ההוצאות ב EZcount וחשבונית ירוקה. ניתן להזין נתונים של הוצאות בקלות רבה בממשק הידידותי של החברות וכך להיות במעקב מלא דרך אתר החברה על כל ההוצאות וההכנסות של העסק.

ניהול ההוצאות ישירות דרך המערכת להפקת חשבוניות מהווה יתרון חשוב מאחר ובדרך זו ניתן לצפות בכל ההכנסות וההוצאות של העסק במקום אחד. בהתאם לכך, מתאפשר מעקב איכותי אחרי ניהול התזרים בעסק, מה שמאפשר קבלת החלטות חכמה יותר עבור העסק. 

רבים מעדיפים אפשרות זו מהסיבה שהיא מאפשרת מעקב איכותי על ההוצאות שבעל העסק צריך להזדכות מולם במע"מ.

לכן EZcount וחשבונית ירוקה מאפשרות מעבר לחשבוניות ירוקות, סליקת אשראי במגוון תנאים ואפשרויות- את האפשרות לנהל הוצאות והכנסות בקלות.

כמו כן יש לשים לב שרישום ההוצאות באתר אינו מהווה תחליף לחשבונית מס מקור.

שימוש ובחירת מערכת חשבונית ירוקה\חשבונית דיגיטלית עבורכם

 כעת אפרט על שתיים מהחברות המובילות ביותר בשוק החשבונית הירוקה\חשבונית דיגיטלית בארץ, EZcount וחשבונית ירוקה(שם מקורי לחברה).

EZcount – חשבוניות באינטרנט,סליקת אשראי וניהול הוצאות בקליק

Ezcount היא חברה מובילת שוק בתחום החשבונית אונליין בישראל. היא מציעה הפקת מסמכים לעסק בקליק, דרך הסמרטפון, מחשב וטאבלט מכל מקום ובכל זמן. 

בנוסף לחשבונית בקליק, EZcount מציעים מגוון פתרונות סליקה וחיבור לחנויות אינטרנטיות. אז גם במידה ואתם מנהלים חנות אינטרנטית ומחפשים שירות הפקת חשבוניות אוטומטי, שירות זה הוא פתרון מצוין עבורכם. 

Ezcount היא חברה שרבים מעדיפים בשל הנוחות של המערכת עבור בעל העסק, המחירים מאד תחרותיים וכן שירות לקוחות שעובד גם דרך המייל וגם באופן טלפוני. השירות פתוח מדי יום לאורך שעות העבודה, ונותן מענה מסביר פנים לכל שאלה.

 

הפקת חשבונית ירוקה בEzcount

על מנת להמחיש את נוחות המערכת, נציג תמונות מתוך מערכת EZcount.

מסך הפקת חשבונית דיגיטלית חדשה

חשבונית ירוקה מומלצת

במערכת EZcount ניתן  להפיק חשבונית ירוקה בקליק, ניתן לראות מהתמונה שהממשק מאד ברור, פשוט, נוח וקריא למשתמש. יש למלא את התיבות הריקות על מנת להשלים את החשבונית הירוקה. 

חשוב לדעת, במסך זה ניתן גם למלא את המייל של הלקוח כך כשחשבונית ירוקה מופקת היא נשלחת ישירות ללקוח אל תיבת המייל שלו. 

דוגמא לחשבונית דיגיטלית של EZcount

חשבונית ירוקה דיגיטלית

בדיוק כפי שהיא מופיעה בתמונה- החשבונית הירוקה נשלחת ישירות ללקוח שלכם וכן נשמר עותק אצלכם בחשבון אם תרצו לערוך\ לשנות\ לבטל בהמשך.

ניתן לראות את הלוגו של החתימה הדיגיטלית שיופיע על כל חשבונית ירוקה שתפיקו דרך המערכת, וכך תבטיחו גם לכם וגם ללקוח אמינות מירבית.

מחירים וחבילות חשבונית ירוקה בחבילות המומלצות

 

מחירי החבילות באיזיקאונט מתאימים את עצמם לכל בעל עסק, קטן בינוני או גדול. פתרונות אלו מתאימים לכל סוג של עסק ויבטיחו לכם את העלות הנמוכה ביותר על הנפקת חשבונית בקליק לעסק שלכם.
החבילות מחולקות לפי תשלומים חודשיים ותשלומים שנתיים. במידה ואתם פותחים עסק חדש ואתם לא בטוחים לכמה זמן תצטרכו את החשבונית הירוקה אתם יכולים לבחור באחת מהחבילות החודשיות.
בחבילות החודשיות התשלום מתבצע כל חודש ואין התחייבות לשנה, כלומר- ניתן לבטל את שירות החשבונית הירוקה בכל עת, ללא תשלום נוסף.

בסיסי – חבילה לעסק קטן:


עלות 20 ₪ לחודש\בתשלום שנתי 17 ₪ לחודש.
– עד 50 מסמכים בחודש(חשבונית ירוקה\דיגיטלית\חשבונית מס קבלה וכו').
– תמיכה במייל.
– מערכת דוחות לעסק.

חבילת הבסיס היא החבילה החודשית הקטנה ביותר שניתן לרכוש דרך איזיקאונט המתאימה ביותר לבעל עסק קטן. בעלי העסקים הקטנים יבחרו בחבילת הבסיס החודשית כיוון שהם לא מפיקים יותר מ-50 מסמכים בחודש וכי מרבית עבודתם היא במתן שירות(עורך דין\איש שיווק\מטפלים\קוסמטיקאיות) ולא בהתעסקות מול חשבוניות בקליק.

חבילה זו היא הזולה ביותר כיום נכון לכתיבת שורות אלו, והמתאימה ביותר לבעלי עסקים קטנים. אך שימו לב שבחבילה זו ישנם שירותים שלא תוכלו להשתמש בהם מאחר והם מוצעים רק למנויים בחבילות יקרות יותר, למשל- מתן שירות טלפוני, שמתאפשר רק מהחבילה ה"משתלמת" שעליה אפרט בפסקה הבאה.

משתלם – החבילה המשתלמת ביותר:


עלות 30 ₪ לחודש\בתשלום שנתי 24 ₪ לחודש.
– עד 100 מסמכים בחודש(חשבונית ירוקה\דיגיטלית\חשבונית מס קבלה וכו').
– תמיכה במייל ובטלפון כל יום.
– מערכת דוחות לעסק הכוללת גם מערכת לחישוב הוצאות.
– חיבור סליקת אשראי.
– גיבוי הנתונים באופן פרטי בנוסף לגיבוי של איזיקאונט.

 החבילה ה"משתלמת" כפי שהיא נקראת באיזיקאונט זאת החבילה המשתלמת ביותר לבעל עסק שרוצה להפיק חשבונית בקליק לעסק, לסלוק אשראי ולהפיק דוחות של ראיית חשבון לעסק. בחבילה זו נוספת האפשרות לנהל את ההוצאות של העסק, מה שיכול להיות מעולה בהתחשב בעובדה שכל ההכנסות רשומות באיזיקונט וכך ניתן לנהל את העסק ובפרט את תזרים המזומנים בצורה מאוד ברורה וקריאה.
החבילה המשלמת מתאימה לבעלי עסקים קטנים\בינוניים שלא מוכרים להתפשר על היכולת לנהל את ההוצאות, על היכולת לסלוק אשראי או על האפשרות לקבל שירות לקוחות טלפוני בנוסף לשירות במייל.

לסיכום, כשמה כן היא – החבילה המשתלמת ביותר להפקת חשבונית בקליק ולניהול עסק קטן – בינוני.

מתקדם – לעסקים בינוניים:


עלות 47 ₪לחודש\בתשלום שנתי 39 ₪ לחודש.

– עד 200 מסמכים בחודש(חשבונית ירוקה\דיגיטלית\חשבונית מס קבלה וכו')
– תמיכה במייל ובטלפון כל יום.
– מערכת דוחות לעסק.
– מערכת לניהול הוצאות מתקדמת לעסק.
– חיבור סליקת אשראי.
– גיבוי הנתונים באופן פרטי בנוסף לגיבוי של איזיקאונט.

החבילה המתקדמת מתאימה לבעלי עסקים בינוניים שרוצים להנפיק חשבונית ירוקה, לסלוק אשראי ולהוציא חשבונית ירוקה אוטומטית לאחר כל רכישה.  התוספת המשמעותית בחבילה זו היא היכולת לנהל דוחות עסקיים ודוחות מלאים של הוצאות והכנסות. בעלי עסקים בינוניים צריכים לשים דגש על ניהול ההוצאות בעסק, המערכת מאפשרת "להכניס" את ההוצאות למערכת בצורה קלה ופשוטה למשתמש ובכך מאפשרת לבעל העסק להיות בשליטה מלאה על רווחי העסק.

ענקית – לעסקים גדולים ואתרי מסחר:


עלות 47 ₪ לחודש\בתשלום שנתי 39 ₪ לחודש.

– עד 500 מסמכים בחודש(חשבונית ירוקה\דיגיטלית\חשבונית מס קבלה וכו')
– תמיכה במייל ובטלפון כל יום.
– מערכת דוחות לעסק.
– מערכת לניהול הוצאות מתקדמת לעסק.
– חיבור סליקת אשראי.
– גיבוי הנתונים באופן פרטי בנוסף לגיבוי של איזיקאונט.
– ניהול לקוחות סי אר אם.

החבילה הענקית מתאימה לבעלי עסקים גדולים ולבעלי אתרי מסחר. החבילה הענקית כוללת את כל האפשרויות שיש לאיזיקאונט להציע, החל מהפקת חשבונית ירוקה דיגיטלית ועד ניהול הוצאות והפקת דוחות.
לבעלי אתרי מסחר מומלצת החבילה הענקית מהסיבה שניתן לחבר את אתר המסחר לאיזיקאונט ובכך להוציא חשבונית באופן אוטומטי לאחר שמתבצעת רכישה באתר. החשבונית הדיגיטלית מונפקת לפי פרטי הלקוח בעת הרכישה.

חבילת כרטיסיה חד פעמית 
העלות בתשלום חד פעמי לחצי שנה הוא 59 ₪

איזיקאונט מציעים חבילת כרטיסיה חד פעמית. בחבילה זו ניתן להפיק 25 חשבוניות ירוקות.
התשלום בחבילה הוא חד פעמי וללא התחייבות.
חבילה זו מתאימה לבעלי עסקים קטנים שלא בטוחים עדין בהיקף הפעילות שלהם וכמה חשבוניות בקליק הם ינפיקו.

חשוב לציין שבכל החבילות באיזיקאונט להנפקת חשבונית דיגיטלית ישנה אפשרות לחרוג ממגבלת המסמכים החודשית בעלות של כמה אגורות לכל מסמך.

חשבונית ירוקה(שם החברה):

חשבונית ירוקה היא החברה עם השם הקליט ביותר, כשמה כן היא- חשבונית דיגיטלית אינטרנטית שחוסכת כל שימוש בדפים וניירות.
בחרתי לסקר גם את חשבונית ירוקה כיוון שהיא בדומה לאיזיקאונט מציעה מגוון שירותים נוחים ויעילים לבעלי עסקים, הפקת חשבונית אונליין בקליק מכל מקום ובכל זמן וכן סליקת אשראי וניהול דוחות והוצאות.
חשבונית ירוקה בדומה ל EZcount היא חברה גדולה וחזקה שסוחפת אחריה עשרות אלפי לקוחות מרוצים. 

נוחות והפעלת המערכת

מערכת חשבונית ירוקה נוחה, ברורה ויעילה. אנסה להמחיש זאת בתמונות מתוך המערכת:

חשבונית ירוקה מדריך

בתמונה זו ניתן לראות את סוגי המסמכים שניתן להפיק בקליק על ידי חשבונית ירוקה.

חשבונית בקליק חשבונית אונלי

בקלות רבה ניתן למלא את פרטי החשבונית הדיגיטלית שאנחנו רוצים להפיק ולשלוח ללקוח ישירות במייל.
בעת מילוי החשבונית ניתן להזין את כתובת המייל של הלקוח כך שלא צריך ל "בזבז" זמן נוסף על שליחת החשבונית הירוקה ללקוח.

חשבונית ירוקה לבעל עסק

כך נראית חשבונית ירוקה לדוגמא שנשלחת ממערכת חשבונית ירוקה ללקוח ישירות במייל(כמובן שניתן גם להדפיס).

Light – חבילה לעסק קטן:


עלות 19 ₪ בתשלום שנתי בלבד.
– עד 50 מסמכים בחודש(חשבונית ירוקה\דיגיטלית\חשבונית מס קבלה וכו').
– תמיכה במייל ובפייסבוק.
– חתימה דיגיטלית מאובטחת.

חבילת ה- Light היא החבילה הקטנה ביותר שמציעים בחשבונית ירוקה. החבילה תתן לבעל העסק להפיק חשבוניות דיגיטליות בקליק ולקבל מענה ושירות מחשבונית ירוקה במייל ובפייסבוק.
בעלי עסקים שחשוב להם לקבל מענה אנושי בטלפון יחששו מהצטרפות לחבילה זו.

POPULAR – חבילה לעסק קטן-בינוני:


עלות 29 ₪ בתשלום שנתי בלבד.

– עד 100 מסמכים בחודש(חשבונית ירוקה\דיגיטלית\חשבונית מס קבלה וכו')
– תמיכה במייל ובפייסבוק.
– חתימה דיגיטלית מאובטחת.
– סליקת אשראי (ברכישה נוספת באתר חשבונית ירוקה)
– ניהול מערך דוחות הוצאות הכנסות.
– חיבור לחנויות אינטרנטיות PayPal / Wix / Shopify.
חבילת הפופולר מתאימה לבעלי עסק קטן עד בינוני שרוצים להפיק חשבוניות אינטרנטיות בקליק, לנהל מערך של הוצאות והכנסות.
בעלי עסקים שסולקים את כרטיס האשראי של הלקוחות שלהם יעדיפו להשתמש בחבילה זו כיוון שישנה אפשרות דרך מערכת חשבונית ירוקה לסלוק אשראי וכן לחבר את החנות ישירות למערכת חשבונית ירוקה.

BUSINESS עסק בינוני- גדול


עלות 49 ₪ בתשלום שנתי בלבד.
– עד 200 מסמכים בחודש(חשבונית ירוקה\דיגיטלית\חשבונית מס קבלה וכו').
– תמיכה במייל ובפייסבוק.
– חתימה דיגיטלית מאובטחת.
– סליקת אשראי (ברכישה נוספת באתר חשבונית ירוקה).
– ניהול מערך דוחות הוצאות הכנסות.
– חיבור לחנויות אינטרנטיות PayPal / Wix / Shopify.

חבילת BUSINESS מתאימה לבעלי עסק בינוני – גדול שמעוניינים בחבילה רחבה שמכילה את כל השירותים שיש לחשבונית ירוקה להציע.
בחבילת ניתן לנהל 3 עסקים במקביל וכן לחבר חנויות מסחר אינטרנטיות ישירות למערכת חשבונית ירוקה ובכך להוציא חשבונית בקליק ללקוח מייד לאחר הרכישה שלו באתר המסחר.

PRIME– חבילה לעסק  גדול


עלות 89 ₪ בתשלום שנתי בלבד.
– עד 500 מסמכים בחודש(חשבונית ירוקה\דיגיטלית\חשבונית מס קבלה וכו').
– תמיכה במייל ובפייסבוק.
– חתימה דיגיטלית מאובטחת.
– סליקת אשראי (ברכישה נוספת באתר חשבונית ירוקה).
– ניהול מערך דוחות הוצאות הכנסות.
– חיבור לחנויות אינטרנטיות PayPal / Wix / Shopify.

חבילת PRIME מתאימה לבעלי עסקים שיש להם תנועה גדולה בעסק – מוציאים הרבה חשבוניות ממוחשבות, מנהלים מערך של חיוב לקוחות בסליקת אשראי באתר שלהם וכן לשלוט על מערך ההוצאות של העסק.

500 מסמכים בחודש זאת החבילה הרחבה ביותר שחשבונית ירוקה מציעה. כשמדובר בעסק אף גדול יותר שצורך יותר מ500 חשבוניות ירוקות בחודש יוכל להמשיך להפיק חשבוניות בקליק ללא כל בעיה אך בעלות נוספת של 0.15 אגורות למסמך.

סיכום והמלצות סופיות לבחירת מערכת חשבונית ירוקה:

בחרתי לסקר את שתי החברות המובילות היום בתחום חשבונית ירוקה בארץ, איזיקאונט וחשבונית ירוקה. בהרבה היבטים נראה ששתי החברות מציעות שירותים דומים ויעלים אך במספר פרמטרים איזיקאונט גברה על חשבונית ירוקה ובכך קיבלה את הדירוג הגבוה ביותר על ידי האתר.

חשוב לציין שהפרמטרים לבדיקת המערכות נבחרו על ידי כותב המאמר ועדכניות ל 01/2019 ועל מנת לצפות בחבילות במלואן כנסו לאתר EZcount  ולאתר חשבונית ירוקה.

על מנת להבין את היתרונות והחסרונות של כל אחת מהחברות נצפה בטבלה זו:

חשבונית דיגיטלית מדריך

לבעלי עסקים בעידן המודרני חשובה מאוד האפשרות לייצר חשבוניות בקליק מכל מקום ובכל זמן, אך שהם יזדקקו לשירות לקוחות מהחברה שלהם הם יעדיפו שתהיה אפשרות נוספת – לקבל שירות טלפוני אישי מדי יום.

חברות החשבוניות הדיגיטליות מציעות 30 ימי התנסות בחינם. בלעדי לקוראי האתר- ניתן לקבל דרכינו תקופת ניסיון של 60 ימים בחינם במערכת Ezcount.

 

זהו אכן יתרון גדול ומשמעותי, כך אני לפחות מקבל רושם טוב מחברה שכל כך בטוחה באיכות והשירות שלה שהיא מאפשרת להתנסות במערכת 60 ימים בחינם כנראה שזו אחת הסיבות לזה ש EZcount החברה המובילה היום בארץ עם למעלה מ 20,000 לקוחות עסקיים מרוצים.

בלעדי: קופון ל-60 ימים חינם במערכת Ezcount

חשבונית ירוקה וסליקת אשראי – כל מה שצריך לדעת

בעלי עסקים שמחזיקים חנויות מסחר אינטרנטיות יוכלו להשתמש בשירותי סליקת האשראי של EZcount וחשבונית ירוקה. היתרון הבולט הוא שכאשר תתבצע מכירה באתר\עסק תופק חשבונית ירוקה אוטומטית ותשלח ללקוח במייל.

אם אתם בעלי אתר ותרצו להוסיף אופשרות סליקת אשראי וחשבונית ירוקה אוטומטית למייל של הלקוח שלכם – שירותי הסליקה של איזיקאונט וחשבונית ירוקה יתאימו לכם מאוד.

 

מושגים שחשוב להכיר בסליקת אשראי אינטרנטית:

API -האפשרות לחבר את האתר הפרטי לחברת החשבונית הירוקה ולהפיק חשבוניות אוטומטית לאחר סליקת האשראי.

 עמלת סליקה– אחוז מסוים מתוך כל עסקה (1.3/2.2%).

 עלות סליקה– עלות חודשית או חד פעמית שסוכמה מראש שתשולם על כל סליקה.

הקמת מסוף סליקה– תידרשו לשלם בעבור הקמת מסוף סליקה לרוב בין 150-300 ש"ח.

 

איך נוצר החיבור בין האתר לחשבונית ירוקה? 

API, נועד בדיוק לאותם בעלי אתרים שרוצים לסלוק אשראי מהאתר שלהם וכן להוציא חשבונית דיגיטלית בצורה אוטומטית היישר ללקוח. בסך הכל צריך להזין מספר שורות קוד באתר שלכם ובכך תהיה לכם אפשרות לסלוק מהאתר ולשלוח חשבונית ירוקה.

לא מדובר בידע טכני רע על מנת לחבר את  הקוד למערכת ,ניתן להשתמש במדריכים של איזיקאונט וחשבונית ירוקה וכן להיעזר באנשי השירות של החברה.

כמו כן ניתן לחבר PAYPAL לחשבונית ירוקה ובכך לשלוח חשבוניות ישירות ללקוח ולמנוע הרבה "כאב ראש". אין ספק שהפיתרון שמציעה החשבונית אונליין הוא פיתרון יעל וחוסך זמן רב לבעלי העסקים. חשבונית ירוקה וסליקת אשראי זה חיבור נהדר שתורם רבות לניהול העסק.

 

EZcount – הקמת דף מוצר בקליק

איזיקאונט מציעים מעבר לשירות החשבונית הירוקה גם אפשרות לבעל רעיון למוצר, להקים דף מוצר מותאם אישית עם אפשרות סליקת אשראי והוצאת חשבונית אוטומטית ללקוח. שירות זה מתאים לבעלי עסקים\ בעלי אתרים קטנים שלא רוצים להוציא הרבה כסף על הקמת אתר מסחר ומעוניינים במכירה של פריטים בודדים.

חשוב לציין שמעבר לעמלות הסליקה ישנן עלויות נוספות על הקמת דף מוצר – 25 ש"ח בחודש ודמי הקמה חד פעמיים 50 ש"ח בלבד( מחיר מערכת EZcount)  שבטבלה לעיל הבנו כי זו חברה שמציעה מחירים אטרקטיביים מאוד. 

חשבונית ירוקה וסליקת אשראי – יתרונות

– מעקב אחרי היסטוריית הסליקות בעסק.
– שליחה אוטומטית של החשבונית הירוקה לאחר ביצוע קניה באתר\עסק.
– חיבור פשוט לחנויות shopify\PayPal\אתרי מסחר שונים.
– ניתן לגבות תשלומי הוראת קבע מלקוחות(אוטומטית) ושליחת חשבונית ירוקה בהתאם.
– ניתן לעצב דף תשלום המותאם עבורכם בדיוק.

EZcount- חשבונית ירוקה וסליקת אשראי – מחירים וחבילות

באיזיקאונט יש שתי אפשרויות לעמלות הסליקה, לפי אופי העסק – קטן או גדול אפשר להבין איזה עמלה תהיה יותר משתלמת לבעל העסק. כל החבילות מתחברות לשירות החשבונית הירוקה ושולחות אוטומטית לאחר ביצוע עיסקה באתר או בדף המוצר חשבונית אונליין ללקוח. אציג את החבילות ואת היתרונות וההתאמה של כל אחת מהן לסוגי העסקים השונים:

סליקת מיידית וזיכוי החשבון פעם בשבוע

– עמלת סליקה של 2.2%.
– קבלת הכספים לחשבון הפרטי מדי שבוע.
– עלות סליקה ממערכת איזיקאונט – 1.20 ש"ח (במידה ולא סלקת לא שילמת)
– עלות הקמה 99 ש"ח.

תוכנית סליקה זו מתאימה לבעלי עסקים קטנים שלא סולקים הרבה, יתרון בולט הוא שבתכונית זו אם לא סלקת לא שילמת עלויות סליקה מהאתר. בעת ביצוע רכישה באתר תישלח לדואר האלקטרוני של הלקוח חשבונית ירוקה דיגיטלית באונליין. יתרון בולט נוסף לתוכנית זו היא קבלת הכספים לחשבון האישי מדי שבוע.

סליקה עם עמלה מוזלת לעסקים שסולקים יותר

– עמלת סליקה – 1.3%, עמלת סליקה מינימאלית 100 ש"ח (חודשי)
– תוסף סליקה מהמערכת – עלות חודשית 29 ₪.
– עלות הקמה מוזלת של 99 ש"ח
– קבלת הכספים לחשבון הפרטי ב2 ו- 8 לחודש העוקב. 

עמלת סליקה זו מתאימה לבעלי עסקים שרוצים להוציא חשבונית ירוקה אוטומטית ללקוח במייל לאחר ביצוע עסקאות בעסק\אתר במסחר שלהם. מדובר בבעלי עסקים בינוניים – גדולים שמבצעים כמות רבה של סליקות מדי חודש ולכן עדיף להם להנות בתוכנית זו מעמלת סליקה של 1.3% בלבד. 

תכנית סליקה לאתרי מסחר

– תוסף סליקה מהאתר ומהמערכת – עלות חודשית 59 ₪.
– עלות הקמה מוזלת של 299 ₪.

בתכנית סליקה זו תוכלו לבחור אחת מן עמלות הסליקה שמוצעות בתוכניות הקודמות. תוכנית סליקה זו מתאימה לבעלי אתרי מסחר גדולים שיש להם כמויות גדולות מאוד של סליקות מדי יום וחודש וימצאו לנכון להשתמש בחבילה זו כמתאימה ביותר מבחינת עמלות וסליקת אשראי. בחבילה זו כמובן חשבונית ירוקה תישלח אוטומטית לאחר כל ביצוע רכישה באתר. החשבונית הירוקה מושכת את פרטי העסקה מאתר המסחר ובכך מוציאה חשבונית ירוקה באונליין ישירות ללקוח שלכם.

 

 

לסיכום, EZcount התאימו את עצמם לבעלי העסקים במחירים והחבילות שלהם. גם בחשבונית ירוקה וגם בסליקת אשראי מוצעות חבילות שונות ומגוונות שמתאימות למגוון רחב של בעלי עסקים. כל בעל עסק יוכל למצוא חבילה שתתאים לו, מהבסיסית עד המקסימלית ולהנות ממחירים אטרקטיביים, שירות נוח וניהול נכון ויעיל של העסק שלו.

בלעדי: קופון ל-60 ימים חינם במערכת Ezcount

הרשמה לניוזלטר​

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים להחכים, לשפר את ההתנהלות הכלכלית ואף לחסוך אלפי שקלים?

 הצטרף לאלפי ישראלים שכבר הצטרפו לניוזלטר שלנו

עוד כתבות