מגזין ביטוח ופיננסים, צרכנות, עסקים ולימודים

הר הביטוח – מה יוצא לי מזה?

פורסם בתאריך 28/02/2023
עודכן בתאריך 03/05/2023

נכתב על ידי שי פרץ

הר הביטוח- מה יוצא לי מזה

שימוש מהיר וממוקד במנוע חיפוש הביטוחים "הר הביטוח" יכול לסייע לך בחיסכון של מאות שקלים בשנה. הכתבה הבאה מסבירה בצורה הפשוטה ביותר מה יוצא לכם מבדיקה בהר הביטוח. קראו את כל הכתבה ותבינו איך להוציא יותר מהר הביטוח.

תוכן עניינים

מה זה בכלל הר הביטוח ובאיזה סיטואציה נצטרך אותו?

הר הביטוח הוא אתר ממשלתי שמרכז את המידע הביטוחי של כלל אזרחי ישראל ונועד להנגיש עבורכם את המידע האישי שלכם בתחום הביטוחי.
כולנו מכירים את הסיטואציה שבה אנחנו עוברים על ההוצאות, רואים בפירוט ההורדות בבנק או בכרטיס האשראי שורות ותשלומים שאנחנו לא בטוחים לגמרי עבור מה הם.
אנחנו מחליטים שנבדוק את זה ואיכשהו עם השגרה זה נשכח, עד לקבלת הפירוט הבא.
לא עוד! הר הביטוח יציג בפניכם את הביטוחים שלכם במהירות, לא תצטרכו ללכת לחפש טפסים או מכתבים שקיבלתם כדי להבין איפה אתם מבוטחים, לא תצטרכו לנסות לזכור דברים שעשיתם לפני שנים. 

הר הביטוח ירכז עבורכם את כל המידע הביטוחי מאז היותכם ילדים ועד לרגע זה.

כל פוליסת ביטוח פעילה שיש בידכם אמורה להופיע בהר הביטוח שלכם.

בכל הנוגע לתחום הביטוחי, חשוב מאוד שתבינו על מה אתם משלמים ואיזה כיסוי רכשתם משתי סיבות עיקריות:


1. זהו הכסף שלכם. אין ספק שרכישת ביטוחים שונים זה דבר הכרחי וחשוב, אבל במידה ויש מצב של כפל ביטוחי שבו משלמים כפול אך לא ניתן בזמן אמת לתבוע פעמיים על אותו מקרה, מדובר בבזבוז כסף מיותר בכל חודש.
2. זוהי הבריאות שלכם. מחובתכם להבין מהם הכיסויים הקיימים עבורכם ולוודא אחת לתקופה האם כל הכיסויים עדיין רלוונטים? האם ישנם כיסויים אחרים שהפכו רלוונטים וחסרים לכם? זוהי אחריותכם לדאוג שיהיה לכם כיסוי ביטוחי רחב שמכסה כל מצב בריאותי שאדם יכול להגיע אליו. 

מלא פרטים לבדיקה חינמית של הר הביטוח שלך:

הר הביטוח- עושים סדר

כאמור, המטרה העיקרית בשימוש בהר הביטוח היא לעשות סדר בתיק הביטוחי שלכם ושל בני המשפחה שלכם, לאתר כפילויות וגם חוסרים ביטוחיים.
כאן תוכלו למצוא במרוכז את כל הביטוחים שעל שמכם: 

ביטוח חיים למשכנתא, ביטוח בריאות, ביטוח מחלות קשות, ביטוח פיצוי סרטן, ביטוח תאונות אישיות, ביטוח חיים, ביטוח סיעודי , ביטוח רכב, ביטוח אבדן כושר עבודה, ביטוח עובדים זרים ועוד.

האתר נוח לשימוש ומאפשר לכל אחד ואחת להגיע למידע בכמה שלבים פשוטים. 

כמו כן, השימוש באתר וקבלת המידע הם ללא עלות.
אז איך עושים את זה?
נכנסים לאתר הר הביטוח, מוודאים שאתם רשומים לאתר הממשלתי. במידה ונרשמתם לאתר הממשלתי בשירות שונה מהר הביטוח כמו למשל לצורך פניה למשרד הפנים, תוכלו להיכנס עם אותם פרטי כניסה. ההרשמה לאתר הר הביטוח היא בעצם הרשמה לאתר Gov הממשלתי.

לאחר שנרשמים להר הביטוח, מזינים מספר תעודת זהות, תאריך הנפקת תעודת זהות, תאריך לידה ועונים שאלת אבטחה קצרה בה תצטרכו להעתיק מספרים ואותיות מתוך תמונה לתיבת טקסט.
אלו אמצעי הזיהוי של משרד האוצר. כאמור, מדובר באתר ממשלתי ומאובטח.
לאחר הזנת הפרטים הנכונים תוצג בפניכם רשימה של הביטוחים שעל שמכם: 

סוג הביטוח, החברה בה אתם מבוטחים ועלות חודשית. כמו כן יודעת המערכת לסמן עבורכם כפילויות של כיסויי ביטוח.

המידע בידי- מה עכשיו?

אז עברתם על המידע וכעת נשאלת השאלה- האם הכל מובן מבחינתכם?
האם במעמד רכישת הביטוחים קיבלתם הסבר מקיף מה הכיסויים שלכם ושל משפחתכם? 

סביר להניח שהתשובה תהיה לא, רוב אזרחי מדינת ישראל לא בקיאים מספיק בתחום הביטוח וכן בתחום הפנסיה, זה לא מפתיע בכלל. 

כדי ללמוד ולהבין תוכלו להיכנס לאתר שלנו לקטגוריית ביטוח ופיננסים ותתחילו לקרוא כתבות רלוונטיות. ככה תלמדו ו- "תעשו את הצעדים הראשונים" בתחום הביטוח ללא עלות ומכל מקום בארץ.

מומלץ לקרוא ולהחכים קצת על ביטוחי חיים ובריאות טרם התייעצות עם איש מקצוע, על מנת שתוכלו להגיע לשיחה מוכנים, תבינו את כוונותיו של סוכן הביטוח ותדעו לשאול את השאלות הנכונות.

בכל מקרה, אנחנו ממליצים לגשת לסוכן ביטוח מנוסה ואמין שיעבור על התיק. 

בדרך כלל, הבדיקה המקיפה של הסוכן נעשית ללא עלות ובפגישה כזאת אתם יכולים לקבל המלצה לבטל ביטוחים שאולי כבר לא רלוונטיים, על כפילויות, האם להשאיר או לבטל ובכלל, האם יש כיסויי קריטי שחסר לכם.

סוכן ביטוח מקצועי ידע להתאים את פוליסות הביטוח למצב המשפחתי והאישי שלכם כיום, ילווה גם את הבת זוג\בן זוג וידאג לכסות גם את הילדים שלכם בצורה טובה. 

מלא פרטים לבדיקה חינמית של הר הביטוח שלך: