מגזין ביטוח ופיננסים, צרכנות, עסקים ולימודים

דף עסקי בפייסבוק- מדריך מקצועי לפתיחת עמוד המותאם לעסק שלך

פורסם בתאריך 06/03/2019
עודכן בתאריך 03/05/2023
פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק

פתיחת דף עסקי בפייסבוק ופרסום בפייסבוק הפכו להיות בעידן של היום לחובה בפני כל בעל עסק במדינת ישראל, גם עסקים קטנים וגם עסקים גדולים וחברות. פתיחת דף עסקי בפייסבוק מאפשרת לבעל העסק ליצור את הפנים של העסק ברשת החברתית המובילה בעולם – פייסבוק.

הרבה לקוחות פוטנציאלים של כל עסק נמצאים בפייסבוק ועל כן חשוב מאוד ליצור דף עסקי בפייסבוק כדי להראות נוכחות ברשתות החברתיות ובהמשך גם ליצור קמפיינים ממומנים שיביאו תוצאות לעסק – לידים\מכירות\שיחות נכנסות וכו.

פתיחת דף עסקי בפייסבוק  זו פעולה חשובה ביותר שמאפשרת לבעל העסק ליצור "מגע" עם הלקוחות הפוטנציאלים שלו ולהגדיל את ריווחיות העסק.

אך על מנת להגיע לתוצאות טובות בפתיחת דף עסקי בפייסבוק לעסק – נמצא המדריך הבא, המדריך המקצועי והמפורט ביותר שבו אציג ואפרט על כל השלבים של פתיחת הדף העסקי בפייסבוק, הגדרתו והתאמתו בדיוק למטרת העסק שלכם ובהמשך גם לפרסום בפייסבוק.  

קבל הצעה לפרסום העסק בפייסבוק לא עלות וללא התחייבות:

דף עסקי בפייסבוק עמוד עסקי בפייסבוק דף עסקי בפייסבוק

ניתן ללחוץ על כל אחד מהשלבים כדי לדלג ישירות אליו.

במדריך אלווה אתכם שלב אחרי שלב בדרך לבניית דף עסקי בפייסבוק, בצורה המקצועית ביותר, תוך דגש על התאמת העמוד העסקי בפייסבוק לעסק הספציפי שלכם ובכך הגדלת התפוקה שיקבל העסק מההשקעה בדף העסקי בפייסבוק  ובפרסום בפייסבוק.

 

שלב ראשון 

פתיחת דף עסקי בפייסבוק – שלבים ראשוניים להקמת העמוד

את המדריך אני כמובן מפרסם על מנת להקנות לבעלי העסקים בישראל את כל הידע הנדרש על מנת לפתוח דף עסקי בפייסבוק לעסק שלהם, לכן – המדריך יהיה מלווה בתמונות מפייסבוק בעברית, לכן – מי שמשתמש בממשק בשפה האנגלית רצוי שיעבור לממשק עברית לפני הקמת הדף העסקי בפייסבוק על מנת שיבין את המדריך בצורה הטובה ביותר.

דף הפייסבוק העסקי שלך כבר בעברית? דלג על שלב החלפת השפה לעברית.

איך משנים את הפייסבוק לעברית?

נכנסים לפייסבוק ומתחברים.

⬇️

נכנסים לפרופיל האישי – על ידי לחיצה על השם בשורת המשימות בראש הדף.

⬇️

כרגע אנחנו נמצאים בפרופיל האישי שלנו, מצד שמאל למטה(מתחת התיבת  -"חברים") נמצאת התיבה הבאה:

פרסום בפייסבוק שיווק בפייסבוק הקמת דף עסקי בפייסבוק

⬇️

בתיבה זו לוחצים על – "עברית", פייסבוק תקפיץ הודעה שמבקשת שנאשר את השינוי- והנה לנו פייסבוק בעברית שמוכן לתהליך הקמת דף עסקי בפייסבוק.

הקמת דף עסקי בפייסבוק -כל השלבים וטיפים חשובים

בסרגל הכלים, כשאנחנו בדף הראשי של פייסבוק – הניוזפיד (News Feed) לוחצים על – "צור" ולאחר מכן לוחצים על "דף". זהו השלב הראשוני שבו אנו מגדירים לפייסבוק את פתיחת הדף העסקי בפייסבוק.

 
הרמת דף עסקי בפייסבוק מדריך שיווק בפייסבוק פרסום בפייסבוק שיווק ברשתות חברתיות

אחרי שתלחצו על "דף" תועברו למסך הבא, שבו תצטרכו לסמן איזה סוג דף ברצונכם לפתוח

פרסום בפייסבוק הקמת דף עסקי בפייסבוק שיווק דיגיטלי בפייסבוק טיפים ומריך לפתיחת דף עסקי בפייסבוק

 

כמובן שנלחץ על "עסק או מותג" ונתקדם לשלב הבא בהקמת הדף העסקי בפייסבוק.

במידה והנכם דמות ציבורית או שברצונכם להקים דף קהילתי ולקדם נושא מסוים תבחרו באופציה השניה – "קהילה או דמות מרכזית". במדריך זה אתייחס לפתיחת עמוד עסקי בפייסבוק בלבד.

 

פרסום בפייסבוק הקמת דף עסקי בפייסבוק שיווק בפייסבוק לעסקים מדריך להקמת דף עסקי

 

בשלב זה ישנה התמקדות בשני שדות שצריכים למלא, שם הדף והקטגוריה. על מנת להגדיר אותם בצורה חכמה ונכונה לעסק מומלץ להעזר בטיפים הבאים.

איך בוחרים שם נכון לדף העסקי בפייסבוק?

  • שם של דף פייסבוק עסקי קשה לשנות לאחר שבוחרים ואף לפעמים לא מאושר כלל השינוי על ידי פייסבוק, לכן יש להשקיע מחשבה מעמיקה לפני בחירת השם.

  • חשבו איך חיפשו אתכם, נסו להיכנס לראש של הלקוח שלכם ולחשוב איך הוא היה מחפש אתכם בפייסבוק.

  • בחירת שפה – בהתאם לעסק ולקהל הלקוחות, מומלץ לכתוב את שם העסק באנגלית ובעברית לדוגמא- "פייסבוק ישראל-Facebook Israel".

  • תיאור העסק בשם – האם כדאי לכתוב את התיאור של העסק בשם? תלוי מה העסק, אם לא מובן משם העסק במה העסק עוסק מומלץ לרשום תיאור קצר על העסק, לדוגמא – "ישראל ישראלי עו"ד" – ידוע שישראלי ישראלי עורך דין אך לא ברור באיזה תחום בדיוק הוא עוסק. במקרים כאלה מומלץ להוסיף תיאור לשם, לדוגמא – "ישראל ישראלי עו"ד לדיני עבודה".

  • במידה ושם העסק שלכם לא מוכר עדין לציבור, מומלץ להוסיף תיאור קצר על ידי מילה עד שלוש מילים כדי שגולש שיצפה בדף באקראי יבין ישירות לאיזה תחום העסק שלכם משויך.

בחירת קטגוריה לדף העסקי בפייסבוק

פייסבוק מאפשרת לבעל העסק לבחור לאיזה קטגוריה מתאים הדף העסקי שלו. בחירת הקטגוריה תתבצע לפי סוג העסק.

 בתיבת הטקסט "קטגוריה" מקלידים מילה או שתיים מנושא העסק ופייסבוק מציגה מגוון של קטגוריות אפשריות, פשוט ללחוץ ולבחור את הקטגוריה המתאימה ביותר לעסק שלכם.

 שימו לב, אם בחרתם קטגוריה של עסק מקומי(עסק פיזי) יפתח לכם חלון כתובת וטלפון, שם תצטרכו למלא את פרטי העסק שלכם על מנת שבהמשך הגולשים יוכלו לנווט לעסק וליצור קשר טלפוני עם העסק. 

אחרי שבוחרים שם וקטגוריה ניתן לבטל את האפשרות שהגולשים יראו את הכתובת המדויקת ומספר הטלפון של העסק על ידי ביטול ה V מתחת לתיבת מספר הטלפון.

 

פרסום בפייסבוק הקמת דף לעסק בפייסבוק בניה של דף עסקי לפייסבוק

לאחר השלמת בחירת השם והקטגוריה של הדף העסקי בפייסבוק, לחצו על Continue(המשך) ועברו לשלב הבא – שלב בחירת תמונת הפרופיל, גם בשלב זה יש להיצמד לטיפים החשובים שאציג כאן על מנת להבטיח תמונת פרופיל טובה לדף העסקי בפייסבוק החדש שלכם. 

 

שלב שני- איך לבחור תמונת פרופיל וקאבר לדף העסקי בפייסבוק?

הקמת דף עסקי בפייסבוק שיווק בפייסבוק מדריך

לחצו על הכפתור המסומן בתמונה, יפתח חלון שבו צריכים לבחור את תמונת הפרופיל שרוצים להעלות לדף העסקי בפייסבוק.

בחירת תמונת פרופיל לעמוד העסקי בפייסבוק – טיפים חשובים

  • גודל התמונה– תמונת פרופיל אוטימלית צריכה להיות בגודל מינימלי של 180X180 פיקסלים.

  • צבעים בולטים – מומלץ שתמונת הפרופיל תהיה בצבעים בולטים ככל האפשר, כמובן בהתאמה לעסק הרצוי. בדף הניוז פיד של הפייסבוק תמונות הפרופיל של הדפים השונים מוצגות בתמונה קטנה מאוד לצד הפוסט, ולכן חשוב לבחור צבעים בולטים על מנת שתמונת הפרופיל של הדף העסקי בפייסבוק תבלוט לעין של הגולש ככל הניתן.

  • עיצוב התמונה – שימו לב, כאשר אתם מעלים תמונה מרובעת בגודל המתאים כתמונת הפרופיל של הדף העסקי בפייסבוק שלכם, כדאי ומומלץ להשאיר את השוליים של התמונה ריקים מתוכן חשוב, כיוון שכשמעלים את התמונה היא מוצגת כתמונת פרופיל עגולה, כך ששולי התמונה נחתכים בצורת עיגול. 

כלים לעיצוב ועריכת תמונות

לפני שנמשיך לשלבים הבאים, שגם בהם נצטרך להעלות תמונות לדף העסקי בפייסבוק, חשוב להכיר את שני הכלים הבאים crello ו – canva, שני אתרים שמאפשרים עריכת תמונות לפי רזולוציה מותאמת, כך שיתאימו ביותר לגדלים של התמונות שמעלים לדף העסקי בפייסבוק.

כמו כן ניתן לערוך את התמונה בטקסט, תמונות, רקעים ועוד מגוון רחב של כלים שיעזרו לכם בכל פעם שתצטרכו להעלות תמונה לדף העסקי בפייסבוק, אתם תוכלו להתאים את הגודל של התמונה לגודל האופטימלי וכן לעצב ולשנות את התמונה ככה שעולה על דעתכם ובכך להצליח להעביר מסרים שיווקיים טובים ללקוחות האופציונלים של העסק שלכם.

 חשוב להשקיע בתמונות כיוון שזה הרושם הראשוני שהגולשים מקבלים על העסק שלכם בפייסבוק הוא מהתמונות שאתם מעלים לדף העסקי בפייסבוק שלכם.

 ולכן מומלץ מאוד להשתמש בשני הכלים לעיל על מנת להבטיח תמונות מעוצבות ואופטימליות לעמוד העסקי שלכם בפייסבוק.

אחרי בחירת תמונת הפרופיל הרצויה לדף העסקי בפייסבוק שלכם, נעבור לשלב הבא,

שלב לא פחות חשוש מהקודם, שגם בו נצטרך לערוך ולעצב תמונה מתאימה.

דף עסקי בפייסבוק – בחירת והעלאת תמונת קאבר(נושא)

פרסום בפייסבוק פתיחת דף עסקי בפייסבוק הקמת דף עסקי בפייסבוק

בתמונה, ניתן לראות, מסך דומה לקודם, בו נדרש לבחור תמונת קאבר בכדי להעלות לדף עסקי בפייסבוק. על מנת לבחור תמונת קאבר שתתאים לעסק, תייצג אותו נכון ותמסור מסרים שיווקים נכונים כדאי להעזר בטיפים הבאים.

העלאת תמונת נושא(קאבר) לדף עסקי בפייסבוק – טיפים חשובים

 

אילו סוגי קאברים ניתן להעלות לדף עסקי בפייסבוק?

לתמונת הקאבר בפייסבוק ניתן להעלות שלושה פורמטים שונים, שלושת הפורמטים "מתמקמים" באותו מקום בראש הדף עסקי בפייסבוק ומטרתם היא למשוך את עינו של הגולש ולהעביר רמזים מרכזיים.

פורמט תמונה – אם בחרתם להעלות תמונה רגילה בתור תמונת קאבר לדף עסקי בפייסבוק שלכם, הגודל האופטימלי לתמונה יהיה 828X315 פיקסלים. לצורך התאמה ניתן להעזר בכלים מהשלב הקודם.

פורמט וידאו –  אם בחרתם להעלות וידאו כתמונת הקאבר של הדף עסקי בפייסבוק, חשוב שתדעו שהסרטון צריך להיות בין 20-90 שניות. 

פורמט מצגת תמונות- אם בחרתם להעלות מצגת תמונות בתור תמונת הקאבר לדף עסקי בפייסבוק שלכם כדאי שתדעו שכל תמונה צריך להיות ברזולוציה של 828X315 פיקסלים, וזאת, על מנת להבטיח את ההתאמה הטובה ביותר של גודל התמונה לשטח המקום שלה בראש הדף עסקי בפייסבוק.

מה אמורה להכיל תמונת הקאבר של העמוד עסקי בפייסבוק?

בשלב בחירת תמונת הקאבר לדף עסקי בפייסבוק חשוב לשים לב שתמונת הקאבר תכיל את כל המידע החשוב לגבי העסק ובצורה שיווקית ומושכת עין. 

גם בתמונת הקאבר חשוב להשתמש בצבעים בולטים שימשכו את העין של הגולש אך בתמונת הקאבר מלבד זאת, יש מקום להעביר לגולש מידע מהותי ושיווקי לגבי העסק. 

על מנת להעלות תמונת קאבר איכותית שתשרת את המטרות של הדף העסקי בפייסבוק מומלץ להכניס 2-4 תכנים מהרשימה הבאה:

  • לוגו העסק.

  • כתובת אתר.

  • סלוגן – תיאור קצר.

  • מבצעים חמים\אירוע שקורה בקרוב\כל אירוע או מבצע שרוצים לתת דגש עליו לגולשים, ניתן להשתמש בתמונת הקאבר על מנת להעביר את המסר לגולשים, וכן לעדכן אותה מעת לעת לפי המבצעים\אירועים.

 

אחרי שמעצבים תמונת קאבר בגודל הרצוי ושתכיל את המידע והמסר השיווקי שאנחנו רוצים להעביר לגולשים בפייסבוק נגיע למסך הבא, הדף העסקי החדש בפייסבוק שיצרנו זה עתה.

 

מדריך לפתיחת דף עסקי בפייסבוק

 

עד כאן יצרנו את הבסיס של פתיחת הדף עסקי בפייסבוק שהתמקד בעיקר בתמונות המכילות לוגואים וססמאות של העסק. בשלבים הבאים נתמקד בהגדרת פרטי העסק בדף עסקי בפייסבוק ובהתאמה שלו ללקוחות. 

ההתאמה ללקוחות מתבצעת לפי צרכי העסק, לדוגמא – עסק שירצה בעזרת העמוד העסקי בפייסבוק שלו להשיג פניות בהודעה פרטית מלקוחות פוטנציאלים יוגדר אחרת מאשר עסק שרוצה לספק שירות לקוחות איכותי ויעיל ללקוחות קיימים שלו, דרך הדף עסקי בפייסבוק.

שלב שלישי

איך להגדיר דף עסקי בפייסבוק בהתאם לעסק שלי?

לאחר שהעלנו תמונת פרופיל ותמונת קאבר נגיע אל העמוד העסקי החדש שלנו בפייסבוק, בראש העמוד מצד שמאל לוחצים על הגדרות בכדי לעבור למסך ההגדרות של העמוד העסקי החדש שזה עתה יצרנו. 

אפרט על סוגי ההגדרות השונים, חשוב לשים לב להתאים את ההגדרות בצורה הנכונה ביותר עבור העסק שלך ובכך להגדיל את הסיכוי שהדף עסקי בפייסבוק יניב לך תוצאות טובות לעסק והגדלת מכירות. 

המעבר למסך ההגדרות נראה כך:

פרסום בפייסבוק לעסק פתיחת דף עסקי בפייסבוק

במסך ההגדרות נעבור על ההגדרות החשובות ביותר להגדרת אופי העסק בפייסבוק. ההגדרות מחולקות לנושאים שונים, כללי\התראות\הודעות\פרטי הדף וכו', בתור התחלה נבחר ב- כללי, מצד ימין של המסך כמו בתמונה הבאה:

פרסום בפייסבוק פתיחת דף עסקי בפייסבוק העלאת תמונת פרופיל העלאת פוסטים

באמצע הדף ניתן לראות את כל ההגדרות שבתוך קטגוריית כללי, על מנת לשנות הגדרה צריך ללחוץ עליה ויפתחו האפשרויות שניתן לשנות, אני מצרף תמונות של ההגדרות החשובות ביותר להגדרת הדף העסקי בפייסבוק שלכם, נתחיל עם ההגדרה הראשונה:

 

פרסום בפייסבוק מדריך מלא ומפורט לפתיחת עמוד עסקי בפייסבוק קידום בפייסבוק

נראות של הדף- בהגדרה זו ניתן לבחור האם הדף עסקי בפייסבוק יהיה גלוי לציבור או לא, כלומר אם תבחרו באפשרות השניה הדף ישאר באותו מקום מבחינתכם ותוכלו לראות אותו ולערוך אותו אך הגולשים האחרים והחברים שלכם בפייסבוק לא יוכלו לראות את הדף עסקי בפייסבוק שלכם.

 אפשרות זו טובה לשלבי ההתחלה- כשרוצים לסיים את מלאכת פתיחת הדף עסקי בפייסבוק  ומעדיפים לחשוף את העמוד העסקי ולפרסם בפייסבוק רק אחרי שמסיימים את העלאת התמונות, ההגדרות והפוסטים.

 

 

פרסום בפייסבוק שיווק בפייסבוק הקמת מדריך עסקי בפייסבוק

פוסטים של מבקרים- בהגדרה זו ניתן לקבוע האם ואיך גולשים אחרים יוכלו לכתוב פוסטים על הקיר של הדף עסקי בפייסבוק שלכם, בברירת המחדל פייסבוק מאפשרת לגולשים אחרים להעלות פוסטים, כולל פוסטים של תמונות וסרטונים ולא רק מלל. 

בעלי עסקים בעלי אופי שיתופי וחברתי יאפשרו לגולשים להעלות פוסטים לעמוד העסקי שלהם אך רוב בעלי העסקים יעדיפו להשבית את האופציה של כתיבת פוסטים של משתמשים אחרים על הקיר בעמוד העסקי בפייסבוק שלהם מכיוון שכל לקוח שאולי יוצא קצת לא מרוצה מהעסק יוכל להעלות פוסט על הקיר שכל שאר המשתמשים בפייסבוק גם יוכלו לראות ובכך לפגוע בנראות ובשם של הדף עסקי בפייסבוק.

לאחר בחירת האפשרות המתאימה ביותר לעסק שלכם חשוב ללחוץ על הכפתור הכחול- "שמירת שינויים".

 

 

הגדרות תיוג בעמוד עסקי בפייסבוק

יכולת תיוג- הגדרה חשובה מאוד, כיוון שבברירת המחדל היא לא מסומנת, כלומר אין אפשרות למשתמשים אחרים בפייסבוק לתייג אחרים בפוסטים שאתם מעלים לדף עסקי בפייסבוק שלכם. כל בעלי העסקים ירצו מעורבות של גולשים אחרים מהפייסבוק  בפוסטים שהם מעלים לעמוד העסקי, ולכן חשוב מאוד לאפשר גם למשתמשים אחרים את היכולת לתייג אחד את השני בפוסטים שלכם בדף עסקי בפייסבוק.

 

 

פרסום בפייסבוק שיווק בפייסבוק איך לקדם את העסק בפייסבוק מדריך להקמת דף עסקי בפייסבוק

הגבלה לארצות- אם העסק שלכם הוא עסק בחול ואתם רוצים שרק משתמשי הפייסבוק באותה מדינה יחשפו לדף עסקי בפייסבוק שלכם על מנת למנוע מעורבות של לקוחות לא רלוונטים לעסק שלכם, ניתן לעשות זאת על ידי בחירת המדינה\המדינות הרצויות.

לחלופין ניתן לקבוע שהדף עסקי בפייסבוק שלכם יהיה גלוי לכל הארצות מלבד ארץ ספציפית. אם בחרתם להסתיר את הדף העסקי שלכם בפייסבוק מארץ מסוימת אל תשכחו ללחוץ על הכפתור הכחול- "שמירת שינויים".

 

 

פרסום בפייסבוק הקמת דף עסקי בפייסבוק שיווק בפייסבוק מדריך לבעלי עסקים לפתיחת דף עסקי בפייסבוק

פיקוח על הדף- בעתיד, כשעמוד הפייסבוק יהיה פעיל יותר ויהיו לו עוקבים רבים, בעלי העסקים לא ירצו שהלקוחות יוכלו לקלל ולהשתמש במילים בוטות בפוסטים בדף עסקי בפייסבוק שלהם, לכן בהגדרה זו ניתן להכניס את כל המילים שלא תרצו שיוכלו להגיב לכם בדף העסקי בפייסבוק ובכך לשמור על שפה נאותה בתגובות בפוסטים.

 

 

פרסום בפייסבוק מדריך תמונות מדריך מפורט להקמת דף עסקי בפייסבוק

הצעות לדפים דומים- כאשר גולש נמצא בעמודי פייסבוק עסקיים הוא יכול לראות- "הצעות לדפים דומים", הכוונה לדפים מתחרים מאותה קטגוריה. 

לכן, בתחילת הדרך של פתיחת הדף עסקי בפייסבוק כדאי להשאיר את האפשרות הזאת פעילה, כדי שהדף עסקי בפייסבוק שלכם יוצג בעמודי המתחרים שלכם באותה קטגוריה, כהצעה לדף דומה, וכך תרוויחו תנועה של לקוחות מהעמודים המתחרים שלכם- ישירות לעמוד העסקי החדש שלכם.

 חשוב לדעת שכדי להרוויח את הפרסום בעמודי הפייסבוק של המתחרים, צריך לאפשר לפייסבוק להציג הצעות לדפים דומים גם בעמוד הפייסבוק שלכם, ובכך תוכלו לאבד תנועה של לקוחות מהדף עסקי בפייסבוק שלכם – לטובת הדף העסקי בפייסבוק של המתחרים שלכם. 

 

 

עדכונים אוטומטיים בפיד העמוד העסקי

עדכונים בדף– בברירת המחדל אפשרות זו מאושרת והמשמעות לכך היא שכשאר תשנו את אחד מפרטי הדף עסקי בפייסבוק שלכם(תמונת פרופיל\קאבר\כתובת וכו'), פייסבוק תפרסם בצורה אוטומטית פוסט בעמוד העסקי שלכם המשתף את הקהל עם השינוי שביצעתם בעסק. 

רוב בעלי העסקים יעדיפו לבטל אפשרות זו ולבחור באופן עצמאי מתי לשתף על שינוי בפרטי הדף עסקי בפייסבוק ומתי לא.

 

 

הגדרת דף עסקי בפייסבוק

דירוג תגובות– מתחת לכל פוסט מוצגות תגובות בודדות ויש ללחוץ על כפתור "ראה עוד" על מנת לצפות בכל התמונות, הגדרה זו מכוונת לתגובות שמוצגות לפני שלוחצים על "ראה עוד", בברירת המחדל פייסבוק תציג את התגובות לפוסטים בדף עסקי בפייסבוק שלכם בצורה כרונולוגית, כלומר- תציג את התגובות לפי הסדר שהגיבו הגולשים.

האפשרות של הצגת התגובות הרלוונטיות ביותר עדיפה ברוב המקרים, מכיוון שבעל הדף העסקי יעדיף שהתגובות שיהיו מוצגות מתחת לפוסט הן התגובות של בעל העסק או התגובות עם כמות הלייקים הגבוהה יותר, כיוון שלתגובות אלה יש יותר עניין על ידי הגולשים האחרים והן עשויות למשוך אותם להגיב בפוסט בדף עסקי בפייסבוק.

 

 

מחיקת עמוד עסקי בפייסבוק

הסר דף– צריך להיזהר משימוש באפשרות זו מהסיבה שהיא בלתי הפיכה, כלומר- ברגע שתחליטו למחוק את הדף עסקי בפייסבוק ותלחצו שמירת שינויים, הדף ימחק לחלוטין עם כל המידע שהיה בו. 

מכיוון שהמחיקה היא בלתי הפיכה ופייסבוק רצו למנוע טעויות מיותרות, ברגע שתלחצו על שמירת שינויים העמוד העסקי שלכם יושבת, כלומר- הוא לא ימחק, אך לא יוצג למשתמשים האחרים כלל. 

תקופת ההשבתה של העמוד היא 14 ימים, אם בעל הדף עסקי בפייסבוק לא יחזור בו מהחלטתו למחוק את העמוד, בתוך ה 14 ימי השבתה, העמוד העסקי ימחק לחלוטין מפייסבוק ולא ישמרו הנתונים שהיו בו.

 

 

מיזוג עמודים בפייסבוק

מיזוג דפים- במידה ולבעל עסק מסוים יש 2 חשבונות פייסבוק לאותו עסק, כלומר- מטרתם משותפת ומייצגים את אותו עסק, פייסבוק תאפשר למזג בין הדפים, הדפים יתמזגו כולל הלייקים והעוקבים.

פייסבוק לא מאפשרת בקלות למזג בין דפים ויש לה קריטריונים שחייבים לעמוד בהם על מנת למזג בין שני דפים עסקיים בפייסבוק:

  • מבקש הבקשה למיזוג הדפים העסקיים חייב להיות בעל הרשאה ניהולית לשניהם.

  • שמות הדפים העיסקיים בפייסבוק חייבים להיות דומים, לדוגמא: קוקה קולה לא ימוזג עם- coca kola, אך חברת שתיה קוקה קולה, כן תמוזג עם- חברת שתיה coca kola.

שלב רביעי

ניהול הגדרות ההודעות של הדף עסקי בפייסבוק, איך לקבל יותר פניות לדף העסקי?

לאחר שערכנו את ההגדרות החשובות ביותר שהן הגדרות הכלליות של הדף עסקי בפייסבוק, הגיע הזמן לערוך את הגדרות ההודעות שאנחנו עתידים לקבל מן הלקוחות הפוטנציאלים שלנו בפייסבוק.

 ישנם דגשים וטיפים חשובים שבהמשך הפעילות של הדף העסקי בפייסבוק החדש שלנו ישפיעו על כמות ואיכות הפניות שנקבל, לכן חשוב לעקוב אחר ההסברים ולהתאים אותם לעסק הספציפי שלכם.

לחצו בתפריט ההגדרות מצד ימין במסך, על-"הודעות", כמו בתמונה הבאה:

פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק פרסום בפייסבוק שיווק לעסקים ברשת החברתית פייסבוק

בקשה מאנשים לשלוח הודעות- ברגע שמשתמש פייסבוק יכנס לדף עסקי בפייסבוק, יפתח לו חלון ההודעות בפייסבוק- מסנג'ר, על מנת שיוכל לשלוח לבעל העסק הודעה. 

כדאי להפעיל את האפשרות הזאת על מנת להגביר אפשרויות שלקוחות פוטנציאלים יפנו לעסק ובסוף ירכשו את המוצר\השירות שהעסק מספק.

 עסקים מסויימים החוששים מהצפה של תלונות של שירות לקוחות מכל הלקוחות שלהם בפייסבוק- ימנעו מאפשרות זו.

 

 

 

פרסום בפייסבוק שיווק בפייסבוק איך לפתוח דף עסקי בפייסבוק

עזרה לאנשים להתחיל שיחה עם הדף שלך– על ידי אפשרות זו, ברגע שמשתמש ילחץ על כפתור שלח הודעה, במטרה לשלוח לדף עסקי בפייסבוק הודעה, יפתח לו חלון ההודעות ובו יהיו הודעות מוכנות מראש,  כך שהמשתמש לא יצטרך להקליד הודעה מעצמו ויוכל ללחוץ על אחת ההודעות המוכנות מראש שרלוונטיות ומותאמות לבקשה שלו ובכך לסיים את התהליך של שליחת ההודעה לדף העסקי בפייסבוק בקלי קלות.

 אפשרות זו גם כן מגבירה את השליחה של לקוחות פוטנציאלים לעסק בכך שהיא מקלה עליהם את התהליך.

בנוסף, פייסבוק מאפשרת לערוך את ההודעות המוכנות מראש- בהתאמה אישית, כך שיתאימו לכל בעל עסק כזה או אחר.

 

 

 

פתיחת דף עסקי בפייסבוק הקמת עמוד עסקי בפייסבוק איך עושים פרסום לפייסבוק בעסק

שליחת תשובות מידיות לכל מי ששולח הודעה לדף שלך– אפשרות זו יעילה מאוד ותורמת רבות למנהל הדף עסקי בפייסבוק, ברגע שגולש שולח הודעה לעמוד העסקי- אוטומטית נשלחת לו הודעה מוכנה מראש.

 המטרה של ההודעה הזו היא להעביר לגולש מסר של- "ראינו את פניינתך ובהקדם האפשרי נחזור ונטפל בך". בעלי עסקים רבים יעדיפו להפעיל את האפשרות הזאת וגם להתאים הודעה אישית שתשלח ללקוחות הפוטנציאלים שלהם ברגע שיפנו אליהם לדף עסקי בפייסבוק.

 ניתן להשתמש באפשרות זו על מנת להשיג "דבר ראשון מן הלקוח", לדוגמא: 

  • ניתן לערוך הודעה מותאמת מראש, לדוגמא- תודה על פנייתך, השאר מספר טלפון על מנת שיצרו עמך קשר.

  • ניתן לערוך הודעה מותאמת מראש גם כך, לדוגמא- קיבלנו את פנייתך, נענה בהקדם. בינתיים, באיזה סוג של ספה אתה מעוניין?

לסיכום, ניתן "לשחק" עם האפשרויות שפייסבוק נותנת ולערוך את ההודעות אישית לפי האופי של העסק כך שישרת את המטרה העסקית- להשיג יותר לקוחות משלמים לעסק. בעלי עסקים שמכירים את אופי הלקוחות שלהם ואת הרצונות שלהם יוכלו להוסיף שאלת סינון בהודעה שתשלח אוטומטית ללקוח ובכך באופן אוטומטי לסנן את הלקוחות.

 

שלב חמישי ואחרון- טיפים אחרונים לדף עסקי בפייסבוק

 

פתיחת עמוד עסקי בפייסבוק - הגדרות

בהגדרות פרטי הדף נוכל בכל עת לחזור ולעדכן את פרטי הדף היבשים, קטגוריה, טלפון, מייל ועוד.

במידה וקיים לעסק מספר טלפון כדאי להזין אותו על מנת שבהמשך הפרסום בפייסבוק נוכל לקבל שיחות של לקוחות מעוניינים ישירות לבית העסק.

איך לתת למשתמש אחר גישה לניהול העמוד העסקי בפייסבוק?

במידה ונרצה להשתמש בשירותיו של איש שיווק דיגיטלי נצטרך לתת לו הרשאת ניהול לדף עסקי בפייסבוק שלנו, על מנת להגיע למסך שבו ניתן לתת הרשאה לניהול העמוד העסקי בפייסבוק לחצו על "תפקידים בדף" כמו בתמונה הבאה:

פתיחת דף עסקי לפייסבוק הגדרות וטיפים חשובים מדריך מלא ומפורט פתיחת עמוד עסקי לפייסבוק

על מנת לתת הרשאת ניהול, כל מה שצריך לעשות זה-  לכתוב את שם המשתמש בפייסבוק של האדם הרצוי שרוצים לתת לו גישה לנהל את הדף עסקי בפייסבוק שלנו ולאחר מכן ללחוץ על הוספה. 

ניתן לבחור את הרמה של הגישה שיקבל המשתמש האחר. הרשאת הניהול הגבוהה ביותר היא ההרשאה שתתנו למנהל השיווק לדף עסקי בפייסבוק שלכם. 

לאחר שתלחצו על הוספה, תשלח בקשה לאישור למשתמש שאותו בחרתם להוסיף, לאחר שיאשר- יקבל הרשאת ניהול מלאה לדף עסקי בפייסבוק שלכם.

במדריך זה קיבלת את הכלים הטובים ביותר על מנת לפתוח עמוד עסקי בפייסבוק שישרת את המטרות של העסק גם מבחינה שיווקית וגם מבחינת תדמיתית.

 לאחר פתיחת העמוד העסקי לפי ההגדרות והכללים הנכונים צריך לעבור לשלב הבא- צעדים ראשונים בדף עסקי בפייסבוק ופרסום אורגני, לאחר שהעמוד העסקי יקבל פעילות אורגנית ומספר מסוים של עוקבים התחלתי- הדף עסקי בפייסבוק החדש שלך יהיה מוכן לפרסום ממומן בפייסבוק.

המדריך תרם לך? רוצה לקבל תשובות לשאלות? 

כתוב לנו בתגובות.

קבל הצעה לפרסום העסק בפייסבוק לא עלות וללא התחייבות:

שתפו אותי בפייסבוק
הרשמה לניוזלטר​

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים להחכים, לשפר את ההתנהלות הכלכלית ואף לחסוך אלפי שקלים?

 הצטרף לאלפי ישראלים שכבר הצטרפו לניוזלטר שלנו

עוד כתבות