מגזין ביטוח ופיננסים, צרכנות, עסקים ולימודים

הר הביטוח- 7 יתרונות גדולים שחייב להכיר

פורסם בתאריך 23/02/2023
עודכן בתאריך 03/05/2023

נכתב על ידי שי פרץ

הר הביטוח הוא מנוע חיפוש פשוט שיכול לחסוך לכם מאות שקלים בשנה. בואו להכיר את היתרונות הגדולים שלו.

הכנו עבורכם את הטיפים החשובים ביותר שחשוב להכיר על הר הביטוח.

מה עשו לפני הר הביטוח?

עד לפני מספר שנים, אדם שרצה לקבל תמונה מלאה של התיק הביטוחי שלו עמד בפני שתי אפשרויות:
או שהוא נאלץ לפנות עצמאית לכל חברת ביטוח בנפרד ולבקש מידע על שמו, או למנות סוכן ביטוח שיעשה את זה עבורו.

מלא פרטים לבדיקה חינמית של הר הביטוח שלך:

הר הביטוח יתרונות מדהימים

היתרונות המנצחים של הר הביטוח

כיום, משהבינו ברשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון את החשיבות והצורך לשקף לאזרחים במסודר ובאופן גלוי ופשוט על מה הם משלמים ועבור מה הם מכוסים מבחינת הביטוחים, הקימו את אתר "הר הביטוח" שנותן את המענה הזה.

כעת, במספר שלבים פשוטים תוכל להשיג את כל המידע אודות ביטוחי בריאות, ביטוחי חיים, ביטוחי רכב ודירה עליהם אתה משלמים. להר הביטוח מספר יתרונות מרכזיים:

1. מדובר באתר ממשלתי ולכן אין ספק לגבי אמינות המידע ורמת האבטחה של האתר(הוקם ע"י רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון). יחד עם זאת חשוב להכיר את העובדה שבמעמד רכישת הפוליסה יכול המוכר לסמן שהנתונים לא יופיעו בהר הביטוח, ולכן חשוב לוודא מול הגורם שמשווק לכם את פוליסת הביטוח שהנתונים של הפוליסות יהיו חשופים להר הביטוח.

2. מבחינה תפעולית, הר הביטוח הוא אתר ידידותי ונח וקל לשימוש ומאפשר גם הורדה שמירה של המידע המוצג כקובץ XL או PDF על המחשב שלכם.
השימוש באתר מהיר, נח וללא עלות- ניתן להיכנס לאתר דרך מחשב, סלולרי וטאבלט.

3. בתוך דקות מתקבלת בהר הביטוח תמונה מלאה של התשלום החודשי שלכם עבור הביטוחים השונים. חשוב להבין שהר הביטוח מציג בכל פעם נתונים רק על תעודת זהות שאיתה נכנסתם להר הביטוח. במידה ותרצו לחפש את נתוני הר הביטוח של בני משפחתכם תצטרכו להיכנס להר הביטוח עם נתוני הזיהוי שלהם.

4. המידע המוצג באתר מרכז את הביטוחים שרכשת מכל חברות הביטוח בארץ- כלל, הראל, מנורה, הפניקס, מגדל, ביטוח ישיר, AIG ועוד.

5. הר הביטוח מאתר ומציג גם ביטוחים קיימים מאוד ישנים שעל שמך, אין הגבלת טווח זמן. בנוסף לכך קיימת אפשרות לחיפוש ביטוחים של נפטר בהר הביטוח ואת זה ניתן לעשות על ידי שימוש בפרטי הזיהוי של הנפטר.

6. המידע שיתקבל יאפשר לך להבין בדיוק ממה מורכב התשלום החודשי שלך ושל משפחתך לחברות הביטוח ואיזה פוליסות יש ברשותכם, כך שתוכלו להתנהל כלכלית בצורה נכונה וטובה יותר- אנחנו תמיד בעד התנהלות כלכלית נכונה.

7. ניתן לאתר בקלות רבה "כפל ביטוחי"- מצב בו לקוח משלם פעמיים, לשתי חברות ביטוח שונות עבור אותו מוצר, אותו כיסוי ביטוחי. זה מצב מיותר לרב שגורם ללקוח לשלם כפול. אתר הר הביטוח יסמן לך באופן אוטומטי באדום את הכפילויות. במידה ונכנסת להר הביטוח וקפצה לך התראה על כפל ביטוחי אנחנו ממליצים לך לפנות לגורם מקצועי שיבחן את הר הביטוח ויאבחן את המצב ובמידה וזה אכן כפל ביטוחי- יסיר אותו.

כעת, משהבנתם את היתרונות של מערכת הר הביטוח, אנחנו מזמינים אותך להיכנס ולהפיק את הדוח שלך.

בנוסף, אנחנו ממליצים לכם לקרוא על הר הכסף, הר הבריאות ועל המסלקה הפנסיונית– שאלה כלים שיסייעו לכם להתנהל כלכלית נכון ולשפר את תיק הביטוח, פנסיה ופיננסים שלכם. 

מלא פרטים לבדיקה חינמית של הר הביטוח שלך:

רוצה להוזיל את הביטוחים בעד 40%? מלא את הטופס